Edvard Kadič

Filozof brez dlake na jeziku.

Koliko doktorjev znanosti bo tokrat vrnilo svoj doktorat?

16.11.2012

Odkritje doline bosanskih piramid pri mestecu Visoko v osrednji Bosni, na pol poti med Zenico in Sarajevom, je veliko odkritje. Mogoče celo eno največjih v nam znani zgodovini. Posledično gre namreč za zlom enega od temeljev moderne znanosti. Gre za spremembo pogleda na zgodovino in razvoj človeka ter civilizacije.

Izobraževalni sistem nas namreč uči, da se je zahodna civilizacija pričela tam nekje okoli 7.000 let pred našim štetjem, s ti. agrarno revolucijo. Nastale so Sumerija, Babilonija, Mezopotamija, Stari Egipt itd. Da o paradigmi nastanka civilizacij na Vzhodu (Kitajska, Indija), kjer se stvari pričnejo z  cesarstvi v približno istem obdobju, ne izgubljamo posebej besed.

Piramide veljajo za ene najstarejših in največjih tvorb človeških rok na Zemlji. Domišljijo burijo že od nekdaj, že zaradi dimenzij in zahtevnosti gradnje glede na današnjo tehnologijo. Dodatno pa gorivo na ogenj razprav prilivajo še različne ugotovitve o upoštevanih matematičnih razmerjih pri gradnji, postavitvi skladno z nebesnimi telesi, enakimi tlorisnimi postavitvami piramid v Egiptu, Južni Ameriki in drugje, najdbami piramid 80 metrov pod morjem ob Japonski obali, meritvami in fotografiranjem energetskih snopov nad piramidami ipd.

Ker menim, da je materiala o piramidah (tudi o bosanskih) na internetu dovolj, do Egipta ni daleč, do Visokega v Bosni pa še manj, ne bom nadaljeval s splošnim opisovanjem piramid.

Pomembnejše se mi zdi dejstvo, da odkritje bosanske doline piramid v temeljih ruši obstoječ izobraževalni sistem. Naj naštejem le nekaj ugotovitev:

  1. Znanstvene analize materialov potrjujejo, da je osrednja bosanska piramida ti. Piramida Sonca stara najmanj 25.000 let, kar jo uvršča med najstarejše oz. najstarejšo odkrito piramido na Zemlji
  2. Odkrita je na Evropskem kontinentu, kjer se je do sedaj trdilo, da piramid ni (kljub piramidam na Siciliji, Sardiniji itd.)
  3. Višina bosanske Piramide Sonca je 220m, medtem ko je npr. znamenita Keopsova piramida visoka „le“ 147m
  4. Gradbeni material bosanskih piramid je beton. In to takšen, katerega današnja znanost praktično ni sposobna ustvariti. Primer: današnji betoni imajo trdoto od 0-60 Mpa, v materialu piramide ugotovljeno od 72-113 Mpa. Prepustnost vode današnje tehnologije seže le do 3% (opomba: čim manj, tem bolje), beton v piramidi ima le 1% prepustnost vode
  5. Betonski bloki, s katerimi je grajena piramida, so bili uliti, ne klesani.
  6. Tuneli pod piramido so doslej najdaljša in največja mreža podzemnih tunelov pod katerimkoli piramidalnim kompleksom na svetu
  7. Odkrite so največje keramične skulpture
  8. Na megalitih, ki so postavljeni na stičiščih podzemnih vodnih tokov (energetske točke) so odkriti vklesani simboli, ki so izjemno podobni runam. Ameriška profesorica v pokoju, Bobbie Scarfe je uspela dešifrirati zapis na enem od megalitov, ki pravi: „ Vrata so zaprta, mi čakamo. Morali se bomo braniti in osvajati, dokler nam ponovno ne bo omogočen prehod skozi Vrata.“ (So mišljena Zvezdna vrata?)
  9. Meritve na vrhu piramide so pokazale, da iz piramide seva snop energije, ki se nasprotno z obstoječim znanjem krepi z oddaljenostjo od piramide. Dobesedno: višje ko merite od vrha piramide, močnejši je snop. Celotna piramida se obnaša kot zelo inteligentna energetska naprava, konstrukcija pa z kirurško natančnostjo upošteva vodne tokove in njihova presečišča ipd.
  10. V notranjosti piramide je voda v podzemnih rezervoarjih popolnoma neoporečna, zrak v kanalih globoko pod zemljo za človeka idealen (npr. % vsebnosti kisika in vlažnost zraka)

Kaj zgornje ugotovitve vnašajo v naša življenja? Najmanj sledeče:

  1. Da je nekaj hudo narobe z obstoječo evolucijsko teorijo človeka in civilizacije na Zemlji. To sicer ni ravno nova ugotovitev, jo pa omenjena tema dopolnjuje.
  2. Da prvotni naseljenci teh krajev tj. bivše Jugoslavije niso prišli tam nekje izza Karpatov, temveč prej obratno. Če je seveda sploh kdo kam hodil.
  3. Da smo vse prej kot tehnološko napredna družba. Prej družba, ki je načrtno usmerjena zgolj v en vidik tehnološkega razvoja. Upoštevati ne smemo zgolj ugotovitev o materialih. Kje je potem tukaj še logistika, operativna izvedba z vsemi meritvami, uskladitev z astronomskimi parametri ipd.
  4. Da je obnovljive energije na zemlji očitno več kot v obilju
  5. Da naš izobraževalni sistem temelji na napačnih predpostavkah in naše otroke (družbo) usmerja v napačno smer..

Zakaj potem novica o bosanskih piramidah ni tudi uradno senzacija?
Zakaj novica ne polni vseh naslovnic po svetu?
Zakaj to ni nekaj, kar bi polno zaposlilo vse najuglednejše znanstvenike po vsem svetu?

Vsaj zato, ker bi:

  1. številni ugledni „strokovnjaki“ in „znanstveniki“ morali vrniti svoje doktorate, zapustiti svoja dobro plačana delovna mesta in izgubili ugled v javnosti
  2. zelo hitro prišli do ugotovitve, da sta nafta in električna energija po žicah ne samo zastarela tehnologija, temveč celo tehnologija, ki se zaradi svoje škodljivosti in onemogočanja razvoja znanosti nikoli nebi smela niti razširiti po planetu. Da je bil v ozadju promocije omenjenih energentov zgolj in izključno motiv po moči in oblasti, ki je človeštvo pahnil najmanj za 200 let v preteklost. (Tesla in Rife sta že pred 100 leti dokazala znanje in pokazala tehnologijo. Ki je bila seveda nato uničena.)
  3. to Bosni omogočilo izjemno hiter ekonomski razvoj. V Egiptu je npr. letni prihodek samo od turizma okoli piramid cca 15mrd dolarjev. Če samo 20% turistov, ki so bili prvotno namenjeni v Egipt pride v Bosno, to pomeni kar 3mrd dolarjev prihodka. Ni slabo, kajne?

Osebno sem navdušen nad delom dr.Semirja Osmanagiča. On je namreč oseba, ki je piramide odkrila. Menim, da je eden tistih, ki se mu iskreno gre za napredek človeštva. In za njim stojijo dejstva.

Zanimivo, da so bile piramide tudi osrednje strukture v majevski civilizaciji. Civilizaciji, katere koledar napoveduje, da bo letošnji poletni solsticij (na južni polobli je namreč 21.decembra poletje) zaključek velikih ciklov. To ne pomeni, da se novi ne bodo začeli. Ravno obratno.

Začeli se bodo novi, novi v vseh pogledih. Tudi z novo znanstveno paradigmo.

Pripravil: Edvard Kadič za : Zavod za napredne študije Delta

  • Share/Bookmark
 

Avtor Edvard Kadič, zapisano 16.11.2012 ob 11:59 pod Aktualno, Filozofija, PR, Ready to fly ?. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

32 odgovorov na “Koliko doktorjev znanosti bo tokrat vrnilo svoj doktorat?”
  1. David - 17.11.2012 ob 07:10

    Res dober članek. Vsa vprašanja so še kako na mestu.

  2. spookymulder - 17.11.2012 ob 11:22
    spookymulder

    Odgovor, zakaj ta “senzacija” (še) ni postala uradna in ni obkrožila sveta je zelo preprosta … ker piramid NIHČE, razen tistih, ki trdijo, da so jih odkrili, še ni videl in raziskal, zato je zadeva trenutno lahko zgolj na nivoju verovanja, o katerem nekdo priča, verjame pa mu lahko tisti, ki ne rabi preverljivih dokazov, temveč zgolj teorijo in zgodbo, da nekaj res obstaja.

    Povedano drugače, danes gre vsakdo lahko v Egipt (ali pa v kakšno od majevskih mest) in si ogleda tamkajšnje piramide od zunaj in od znotraj, kar pa pri “bosanskih piramidah”, kolikor je meni znano, ni možno, ne glede na geografsko bližino.

    Razen seveda, če želiš povedati, da si dejansko že bil v eni od teh “bosanskih piramid” in videl to, kar popisuješ s takim prepričanjem in zanesenostjo?!?

  3. Dajana - 17.11.2012 ob 12:21
    Dajana

    1.Zakaj potem novica o bosanskih piramidah ni tudi uradno senzacija?
    Mediji so kontrolirali od vladajoče oblasti in objavljajo samo to, kar vladajoči dovolijo.

    2.Zakaj novica ne polni vseh naslovnic po svetu?
    Ker nihče ni zagnal vika in krika zaradi tega, pa Oprah ni šla na vrh piramide. Pa Obama. Pa Brad in Angelina.

    3. Zakaj to ni nekaj, kar bi polno zaposlilo vse najuglednejše znanstvenike po vsem svetu?

    Saj jih zaposluje, samo mi ne vemo nič o tem. Ljudje so pač programirani. Gledajo TV in potem reagirajo tako, kot TV reče. Kardinal Rode ni oče Petra Stelzerja, tudi, če se iz aviona vidi, da je. Kupujejo dražje izdelke v trgovini (ki jih sploh ne potrebujejo), zato, ker so na TV videli, da so dobri.

    itd. itd.

    Če bi bili Bosanci pametni, bi naredili zlato jamo iz tega. :) No… saj upam, da bodo. :D

  4. Dajana - 17.11.2012 ob 12:24
    Dajana

    Zakaj me imaš v moderaciiji? :cry: O tem, kdo je delal piramide, naj ti pove Bashar. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=CCsWiQohUpg

  5. libero - 17.11.2012 ob 13:08

    Res je, bolj ko razmišljaš, prej spoznaš, da smo vse prej kot tehnološko napredna družba!
    Odličen članek!

  6. edvardkadic - 17.11.2012 ob 13:53
    edvardkadic

    @spookymulder, simpatičen komentar. Jep, bil. Bil v Egiptu in bil v Bosni, pa še kje drugje tudi (v zvezi s piramidami, seveda). In videl na svoje oči. Kaj pa zdaj? Upam, da si bil tudi ti. Očitno v Visokem (BiH) še nisi bil. Vsekakor ti priporočam, da se tam oglasiš in si pogledaš na svoje oči. In potem ponovno prebereš svoj komentar. Srečno.

  7. firbec - 17.11.2012 ob 14:40

    Prispevek je simpatičen, a neuporaben. Nobenih virov za podatke. Želel bi si znanstven članek o določanju starosti, pa o določanju materialov, sestavi zraka, vode. Kdo in kako je izmeril “energije”? Kakšne so te energije – gre za elektromagnetno valovanje ali kaj, s kakšnimi karakteristikami, močjo, v kakšnih enotah, kako so izmerili, inštrumenti, kdo je izmeril in opisal, kje je opisal, itd.? Tesla je delal z visokofrekvenčno elektriko, ki je elektromagnetno valovanje.
    Nič ne rečem, da nekaj ni. Lahko je, ampak brez podatkov je le simpatičen zapis. Tudi, če grem tja, kje naj se oglasim, je kakšen vodič, dobim te vire po e-pošti, itd.? Dandanašnji so naša čutila premalo za kaj več…

  8. edvardkadic - 17.11.2012 ob 16:24
    edvardkadic

    @firbec Kot sem zapisal v prispevku, je dostop do virov preko interneta za vse, ki jih to globlje zanima, relativno enostaven. Vseeno pa sledeče: dr.Osmanagič se drži (tako kot ostali resni znanstveniki na njegovem področju) pravila, da je trditev na podlagi dokazov potrjena v trenutku, ko jo verificirajo vsaj štirje (4) neodvisni in verodostojni viri. To se še posebej nanaša na trditve o starosti in o tem, kaj kakšen material sploh je. Npr. preden je šla v javnost ugotovitev, da je vezivo pravzaprav cement in seveda njegova starost, struktura itd., so to sočasno potrdile štiri mednarodno uveljavljene inštitucije, med drugim tudi ena najuglednejših na tem področju v svetu – Politecnico di Torino iz Italije. Enako seveda velja tudi za meritve energije in ostale trditve. Nikakor ni moj namen sedaj igrati nekakšnega odvetnika dr.Osmanagiču temveč informirati (kot ugotovljeno v komentarju). Namen je bil pripraviti prispevek dovolj simpatičen, da se pomen te tematike za vse nas, čim bolj približa čim več ljudem. Dr.Osmanagič ima pregledno spletno stran, Google na ključni besedi -bosanska piramida- vrže ven preko 300.000 zadetkov, prav tako o bosanskih piramidah obstaja stran tudi v slovenščini (piramidasonca.si), v knjigi “Vse piramide sveta in bosanska dolina piramid” pa je na voljo velika večina podatkov v zvezi z viri (bosanski izvod: ISBN 978-9958-674-00-6; COBISS BH-ID 18068486). In kar je najlepše: dr.Osmanagič precej pogosto obišče Slovenijo (predava), kjer je po mojih izkušnjah z veseljem pripravljen odgovoriti na kakršnakoli vprašanja.

  9. spookymulder - 17.11.2012 ob 17:11
    spookymulder

    @edvardkadic:
    Uf, super, bil si v Bosni, torej imaš zagotovo kakšno fotografijo teh piramid … pa ne mislim samih gričkov, temveč njihove notranjosti in vseh teh struktur, ki jih opisuješ v tekstu, ali pa vsaj kakšno fotografijo tunelov, megalitov in betonskih struktur?!? Skratka, ne mi zameriti, če ne verjamem na besedo, ampak če že pišeš o takih epohalnih odkritjih, potem bi človek pričakoval, da boš postregel tudi s kakšnim fizičnim dokazom, če si dejansko bil tam in če te je stvar tako zelo prepričala.

  10. edvardkadic - 17.11.2012 ob 17:36
    edvardkadic

    @spookymulder :) takšne razprave o meni, namesto o piramidah, pač ne mislim nadaljevat. Imaš pravico do svojega mnenja, tako kot jaz. Če npr. ne želiš ali ne moreš v Bosno, si lahko tudi od daleč sam pogledaš vse kar v svojem komentarju iščeš preko kakšnega od stotin prosto dostopnih video posnetkov na YouTubu. Predvsem pa je tvoja odločitev, da še naprej verjameš karkoli ti pač ustreza. … / Primer posnetka iz piramide v Bosni: http://www.youtube.com/watch?v=64150xWWhZE&feature=related … Pyramids of Bosnia-full: http://www.youtube.com/watch?v=wlj3wj1Nt-o&feature=related

  11. Bman - 17.11.2012 ob 18:30

    @firbec strinjam se, žal članek navaja številke in podatke, ki se jih ne da preveriti, kljub temu da so piramide vsem dostopne. Viri na internetu prav tako le navajajo te številke, nič pa kdo, kje in kako jih je nameril. Že ena od trditev zgoraj, “..iz betona..” je tako zanimiva zato ker je tako preprosta, da težko podvomiš. Toda ne, niso iz betona, iz kamna so. Ni, hrib je iz kamna.

    Znanstvena scena je pa dovolj prodorna, da take stvari ne moreš skriti. Zato ne valite tega na medije. O teoriji zarote in “znanstvenikih” kot neki skrivnostni kolaboraciji pa lahko verjame le kdor pač ni znanstvenik.

  12. edvardkadic - 17.11.2012 ob 18:55
    edvardkadic

    @Bman hm, imaš prav. Mogoče sem kot laik res preveč prosto uporabil izraz beton in ne ločil na beton in cement. Beton je uporabljen tako za plošče na pohodnih površinah, kot za kvadraste elemente (nekakšni veliki zidaki) drugje po piramidi. Kot vezivni material pa je seveda cement. O pronicljivosti znanstvene srenje sem svoje mnenje dovolj zgovorno izrazil v samem naslovu. Očitno pa ni tako pronicljiva, če se po 6-ih letih od odkritja pogovarjamo pravzaprav o tem ali sploh obstajajo ali ne, edini dokaz proti njihovemu obstoju pa je zamah z roko.

  13. cofet - 17.11.2012 ob 19:00

    Zakaj je treba tem kvazi strokovnjakom in pamenjakovičem pojasnevati vse te stvari. Če imaš interes si razišći vse podatke,ki so na voljo,ne pa da ti bi moral Gosp.EDVARD PRINESTI NA KROŽNIKU.
    Oprostimi Edvard ta komentar je letel na spookymulca.
    klap end.

  14. stricmarc - 17.11.2012 ob 20:15

    Sem prebral tudi članek, ki vsa te senzacionalna odkritja zanika ali minimalizira, podkrepljen z akademskimi titulami.Je pa pri vseh senzacijah priti težko do izvirnih člankov, z meritvami, anlizami, literaturo.Se pa tudi v znanosti pojavljajo težnje po prvenstvu, po prepoznavnosti, kar se kaže o odkritjih, ki se pozneje pokaže kot preuranjeno, nedodelano ali celo ponarejeno. Že nekajkrat smo odkrili čudežno zdravilo proti raku, dokaze o rakotvornosti paradižnika in še bi se našlo. Zato dajmo času čas, da vidimo, kdo bi moral vrniti doktorat.

  15. Štefan - 17.11.2012 ob 22:12

    Glave imamo polne o zlatih zakladih in dragocenih kipih. To je drug svet, drugo razmišljanje. Zato bo o piramidah težko prodreti. Je bil enkrat g. Osmanagič na naši TV, pa ga je naš Tv voditelj kar z nasmehom odpravil. Morda ko bo neka druga kultura.

  16. spookymulder - 17.11.2012 ob 22:27
    spookymulder

    @edvardkadic:
    Kakšne razprave o tebi, lepo te prosim? Nikjer nisem želel razpravljati o tebi, temveč sem te prosil, da za svoje trditve ponudiš nek konkreten dokaz in seveda sem pričakoval, da ti to ne bo preveč težko, glede da si bil na licu mesta. Seveda imaš pravico, da verjameš v karkoli hočeš, samo je pa malo čudno, da se potem samo na osnovi svojega verovanja, brez vsakih konkretnih dokazov, sprašuješ o tem, kdo vse bo moral vračati doktorate?!?

    Ne vem no, kako si predstavljaš, da bo možno ovreči in na novo napisati vso človeško zgodovino (in še evolucijo povrhu), če pa lahko v dokaz potem ponudiš samo video, v katerem je prikazano (sicer po svoj način tudi zanimivo) kopanje kamenja v nekem rudniškem jašku in video arheološkega odkopavanja, kjer zopet ne vidimo nič od tega, kar si našteval kot neverjetna odkritja.

    Se pa strinjam, težko je oporekati nečemu, za kar ne obstaja nobenih dokazov, temveč zgolj vera določene skupine ljudi, vendar je hkrati tudi utopično pričakovati, da bo brez dokazov ta vera lahko postala širše priznana resnica.

    @cofet:
    Pač v svetu je tako, da za neko trditev potrebuješ nek dokaz in pojasnilo. Da se predstavi neke trditve brez dokazov, potem pa se zahteva, da naj vsak najde informacije in dokaze kakor ve in zna, je pač malce smešno. Glej, v Ameriki je veliko ljudi, ki verjamejo v kreacionizem. Imajo celo svoj muzej, kjer predavajo ljudje z doktorati. Je to dovolj velik razlog, da bomo verjel v kreacionizem, čeprav mi ne morejo za to ponuditi nobenega dokaza, vse nasprotne dokaze o evoluciji pa zavržejo z neosnovanimi teorijami zarote?

    Ali pa recimo takole: jaz trdim, da je g. Edvard Kadič transcendalno astralno bitje iz vzporedne univerze, ki je prišlo na naš svet, da razsvetli človeško raso in nas popelje na višjo stopnjo zavedanja. Kako prosim, potrebuješ dokaz? Če imaš interes, razišči vse podatke. Zadovoljen? Mi verjameš? ;-)

  17. edvardkadic - 17.11.2012 ob 22:42
    edvardkadic

    @spookymulder :)

  18. dv58 - 19.11.2012 ob 10:48

    Ena od večjih potegavščin zadnje čase. Večina resnih strokovnjakov je mnenja, da gre za naravne strukture. Gospod Kadič ne more postreči z dokazi, ker resnih dokazov ni.

  19. Bman - 19.11.2012 ob 12:12

    No to je bolje, treba je ostati natančen. Vračanja doktoratov verjetno ne bo, ker so raziskave v času delanja doktorata temeljile na obstoječih znanjih, dogmah in standardih. Sposobnost teh doktorjev ni nič manjša, le mnenje bodo morali spremeniti. Bi pa lahko o piramidah objavljali več, meediji vsekakor niso krivi da je tega malo. Senzacij (kot je ta) se nikakor ne branijo, imajo to raje kot “dolgočasna” običajna znanstvena odkritja. Tako da se mi zdijo piramide bolj zarota podpornikov piramid, če se lahko pošalim. O tem bi lahko govorili veliko, a je slišati komaj kaj.

    Uh, ravno sem pogledal zračno fotko iz bloga, prvič sem jih videl od daleč. Pravzaprav oblikovno niso nič kaj posebnega in niso tako zelo blizu piramidam. Se mi zdi skoraj podcenjevanje, da ljudje iz tistega časa, če so obvladali te tehnike gradnje, ne znajo potegniti pravih kotov. Poglejte si znano himalajsko goro Gasherbrum II – vrh je lepši in bližje umetno narejeni piramidi. So jo delali tudi tukaj, na območju z zelo malo kisika?

  20. edvardkadic - 19.11.2012 ob 12:22
    edvardkadic

    dv58 :) Jap, tudi večina strokovnjakov pravi, da smo sami v vesolju. Baje ni dokazov.

  21. štulič - 19.11.2012 ob 13:06

    Ljudem lahko razpreš morje, jim prezentiraš geo radarske meritve…

    Oni bodo še vedno verjeli le, v zlato tele! :( http://youtu.be/XzEEI4C03Xw ;)

  22. Bman - 19.11.2012 ob 16:14

    Hehe, večina strokovnjakov ne pravi, da smo sami v vesolju. Pravi le, da NLP-jev ni. To pomeni, da v bližini ni nikogar. Toda vesolje je prostrano. Tam pa anything goes. Večina strokovnjakov pravzaprav išče planete izven našega osončja in ravno nasprotno verjamejo kot je odgovor za dv58. Ni jih veliko, a spet, galaksij s po nekaj 100 ali 1000 takimi je pa veliko.

  23. Dajana - 19.11.2012 ob 17:36
    Dajana

    Arthur C. Clarke je rekel… da je enako strašljivo, da NLP-ji obstajajo, oz. da jih ni.;)

  24. Goldsmith - 19.11.2012 ob 22:50

    Vse, kar smo slišali, je mnenje in ne dejstvo. Vse, kar smo videli, je perspektiva, ni resnica.

  25. Eva - 20.11.2012 ob 04:08

    Pred leti bila v BIH. Videla piramidalni oktaeder. Zaradi nanosa debele plasti prsti iznad tega ‘phi’ kompleksa skozi čas in drugih geo premikov izpod, oblika hriba v zgornji tretjini vrha, od daleč le spominja na piramido. (dejstvo)

    Vendar. V kolikor g. Osmanagić in arheološke ekipe pri svojem delu ne bodo ovirani in ČE bo v raziskovalne namene zagotovljenega dovolj denarja, se po skorajšnjem preboju do mnogih soban s hieroglifi, čez nekaj let obeta še odkritje edinstvenih instrumentov (podobnih zlatim sončnim diskom), ki naj bi bojda bili proizvod nezemljanov, kot pravijo poznavalci podrobnosti. In prav slednje bi znalo resnično zamajati delček “zabetonirane” znanosti. Zakaj bi to za človeštvo bilo pomembno razkritje? Zato, ker bi ob tem spoznalo resnično zgodovino planetov, lastno planetarno poreklo, s tem pa tudi bolje razumelo vlogo lastne zavesti (z medzvezdnim omrežjem dinamično aktivirane in iz 5. dvignjene na 12. frekvenco) in pa vlogo multidimenzionalne vesoljne zavesti, ter doumelo povezavo s t.i. brezčasno sveto geometrijo. Pojasnjena bi bila skrivnost večno odsevne samoreprodukcije ‘phi’ kompleksnih formacij – piramidalnih in drugih fizičnih teles, ki resonirajo do ‘phi’ (v multi dimenzije, obratno odsevne v paralelne, ter v antimaterijo), doumljena pa tudi kristalno-elektromagnetna resonanca phi harmonije univerzuma … etc. (perspektivna resnica raziskovalcev)

    Prelomna letnica, ki se je od tedaj, ko sem bila tam – v zvezi s korenitejšimi spremembami na Zemlji – pa meni osebno zakodirala v spomin (ali nemara le odkodirala iz spomina?) je 2028. (subjektivno dejstvo)

    Več o tem pa raje ne bi.

  26. spookymulder - 27.11.2012 ob 19:54
    spookymulder

    Ob zadnjem komentarju se mi postavlja eno dokaj preprosto, pa vendar težko razrešljivo vprašanje – od kod tako debeli nanosi zemlje in kamenja na več kot 200 metrov visokih piramidah? Reke kaj takega pač ne bi mogla nanesti tako visoko!?! Tudi rastlinje ni moglo narediti česa takega, saj še v tropskem pragozdu drevesa niso uspela do te mere zarasti majevskih templjev!?! Je morda od časa nastanka teh piramid do danes celo Bosno poplavil bajeslovni vesoljni potop in zasul piramide? So jih nemara zasuli ljudje? Nemara kar vsi tisti kvazi znanstveniki, ki bi sicer ob odkritju piramid morali vračati doktorate? ;-) No, če si je tudi kdo drug že postavil podobno (ne)logično vprašanje in pozna odgovor, oziroma če je g. Osmanagić na to temo slučajno že razvil kakšno teorijo, bom vesel odgovora.

  27. edvardkadic - 3.12.2012 ob 08:51
    edvardkadic

    @spookymulder Upam, da res ne verjameš, da si se edini do sedaj vprašal takšne stvari. Ali pač? In ja, ena od možnih razlag so tudi narasle vode. Ob rob cinizmu o “bajeslovnem vesoljnem potopu” pa zgolj sledeče: le sestavi na eni strani človeka, ki mu je voda odnesla vse kar ima, poplavila njegovo dolino in še tri doline zraven ter pobila večino ljudi v njegovi širši okolici (spomni se cunamija pred kratkim), na drugi strani pa doživljanje in razlago sveta pred 12K leti, o katerem praktično ne vemo nič. Če je potem to nekdo nekoč zapisal kot svetovni potop, takrat pač s svojim besednjakom, kasneje pa še cerkev (pač velika poplava z nekim svojim besednjakom, ki ti je lahko blizu ali pa tudi ne), to še ne pomeni, da ni bilo poplave velikih razmer. Ne glede na te piramide. Vprašaj nesrečne ljudi v naših zadnjih (mikro) poplavah in marsikdo ti bo pojasnil, da se mu je dobesedno “sesul svet” in da mu je voda odnesla skoraj vse, kar je imel. … Glede na to, da te tema očitno zanima in se v ozadju tvojih vprašanj razkriva kar precej globje nepoznavanje širine te tematike, ti lahko še enkrat iskreno dobronamerno priporočim, da obiščeš kakšno predavanje g. Osmanagiča. Poizkusi ga poslušati brez predsodkov in si v miru ustvari svoje mnenje. Izgubiš nič. Še vedno lahko v miru ostaneš pri svojem. Predavanja so (vsaj kolikor je meni znano) brezplačna oz. gre za prostovoljne prispevke za fundacijo.

  28. Rado - 3.12.2012 ob 09:20
    Rado

    Predmet je pač prekompleksen, da bi se po predavanju opredelil, tako, ali drugače.
    Zaenkrat bi zadevo zgolj vzel “na znanje” in bi si pustil čas, da spoznanje /takšno, ali drugačno/ dozori v meni (nas).
    Nikar hiteti.

  29. Tomaž Majer - 3.12.2012 ob 09:45
    Tomaž Majer

    ne vidim logike, po kateri naj bi, zaradi nekih novih odkritji v znanosti (tudi če bi ta bila povsem relevantna), nekdo moral vrniti svoj doktorat, saj je pač dejstvo, da se vedno lahko odkrije še kaj novega ravno del znanosti.

    človeštvo je še zelo daleč od tega, da bi o vsem vedelo vse in velik del znanosti dejansko temelji na t.i. znanstvenih teorijah, ki niso nič drugega kot zaključki osnovani na znanih podatkih. ko se podatki spremenijo, se spremenijo tudi zaključki.

    je pa glede teh piramid v bosni tako, da pač gre za neko teorijo, ki je daleč od tega, da bi bila neizpodbitno dokazana. na koncu koncev je veliko znanstvenikov, raziskovalcev, ki so zadevo šli tja preučevat, tudi na povabilo osmangagića, prišlo do ugotovitve, da gre za povsem naravne pojave.

    jaz glede piramid in arheologije nisem strokovnjak, nisem pa niti tako naiven, da se bi pač kar tako postavljal na eno ali drugo stran, predvsem pa ne na tisto stran, ki brez nekih res relevantnih dokazov (če bi ti res obstajali, potem v to, da so v bosni res piramide, nobeden ne bi dvomil, tako kot nihče ne dvomi v to, da je v NY kip svodobe), spreminja neke teorije, ki so bile večkrat nesporno potrjene.

    iz zgodovine smo se pa velikokrat naučili, da ljudi bolj kot razum vodijo neka pričakovanja, torej pač ljudje zelo radi vidimo tisto, kar bi radi videli, ne pa dejanski dejstev.

    ampak saj pravim, ko bojo na voljo neki neizpodbitni dokazi, potem v to ne bo nihče več (predvsem pa ne tisti, ki imajo o teh stvareh nekaj ali pa veliko znannja) dvomil. do takrat je pač bolje verjeti temu, kar je z dokazi že dovolj podprto.

  30. Cvetkoperič - 7.12.2012 ob 09:15

    Pa kva nakladate OVCE ZBLOJENE? Pa vsak lahko gre v Visoko pri sarajevu, kjer se da te zadeve videti v živo. Lahko dobite fragmente betona in jih sami analizirate, ali pojeste, če mislite, da to deluje. Lahko greste zastonj pomagati v kolonije arheološkega izkopavanja, lahko greste v tunele pod mestom, če druga ne teleta indoktrinirana, poglejte na Google earth, da vidite zunanje konture piramid. Omenjene zadeve so dokazane iz renomiranih Nemških, Italijanskih, Ruskih bivših Jugo itd. inštitucij in te inštitucije uporabljajo za analizo visoko tehnologijo, ne pa ovčarsko pamet veletzlovenskega nakladanja! Če niste na tekočem; tudi ena izmed glavnih avtoritet egiptologije je priznala obstoj teh piramid. Saj ni čudno, da imamo pri nas večinoma “akademski” odpad, po 70 letih sistematske filtracije in negativne selekcije domače pameti. Pa kaj piramid v srednji Ameriki ni, pa v Italiji jih ni, pa v Aziji ji ni, pa največjih piramidnih polj na Kitajskem tudi ni. Pa pojdite prosim v Gizo, vzemite v roke en 2-10 tonski kamen, izklešite ga z bronza orodjem tako, da bo popolnoma gladek in potem ga z golimi rokami oz. s špagami in škripci zvlečite na vrh in ga postavite tako tesno do drugega kamna da ne gre vmes noževo rezilo. Potem skušajte samo izvleči špago izpod kamna in čudili se boste osnovnemu fizikalnemu problemu, če vam že prej ne bo kapnilo, da ga niti oblikovati ne morete s 2000, ali 10.000 ali 300.000 uničenimi bronza ali bakrenimi dleti, kaj šele spolirati do gladkega. Hehe, vzemite šmirgl papir recimo 60 korn…In potem recimoa vzemite enako nalogo samo na 40 ali 200 tonskem kamnu. Pa to je bil šečle peščenec, naredite isto z ogromnim granitnim blokom. Eh…pamet je boljše kot žamet, praksa pa še bolj…. ;)

  31. spookymulder - 9.12.2012 ob 17:47
    spookymulder

    @edvardkadic:
    Ne vem, vsekakor upam, da nisem prvi, ki bi se vprašal take stvari, saj bi bilo zelo dobro, da bi arheologi, ki skušajo dokazati obstoj teh piramid najprej odgovorili na najbolj enostavna in logična vprašanja, preden začnejo postavljati precej bolj kompleksne teorije o nastanku domnevnih piramid. Glede naraslih voda … eno so poplave, nekaj drugega pa 200 metrov visoke povodnji, ki bi lahko nanesle toliko materiala, da bi zasule cele piramide. In vsaj zaenkrat, kolikor vem, v geološki zgodovini zadnjih 10.000 let ni dokazov za kakšno tako apokaliptično povodenj, ki bi poplavila celoten Balkan. Razen seveda, če ne bodo sedaj te piramide na glavo obrnile zgolj do sedaj znano arheologijo, temveč tudi vso geologijo. Huh, to pa res bo potrebno vrniti veliko doktoratov. ;-)

    Bolj kot predavanje pa me zanima obisk kakšnega od arheoloških odkopavanj, da se bom lahko na lastne oči prepričal, če za te teorije o piramidah dejansko obstajajo kakšni dokazi, ali so vse zgolj teorije.

    @Cvetkoperič:
    Človek lahko verjame v marsikaj. Tudi najbolj drobne delčke se da sestaviti v neko celoto, ki lahko izgleda dokaj zanimiva, pa čeprav sploh ne spada skupaj. Poleg tega ima naše razmišljanje to lastnost, da išče neke logične vzorce in da skuša iz kaosa izluščiti neko smiselno celoto. Zato me tudi ne čudi, da veliko ljudi tako zlahka verjame takim in drugačnim teorijam, ki do sedaj uveljavljena spoznanja postavljajo pod vprašaj … ker preprosto želimo iz nekih vprašanj, na katere ne poznamo točnega odgovora, najti nek kolikor toliko logičen odgovor, pa čeprav tudi nekoliko preveč na silo. In ko se pojavijo slike nekoliko nenavadnih gričev, ki spominjajo na piramide, lahko naš um hitro v tem najde vzorce, ki nas silijo v logični sklep, da bi to dejansko lahko bile piramide. In potem skušamo najti logične povezave, ki bi to našo razlago podprle, tudi če teh dokazov dejansko ni.

    Kar pa se tiče klesanja kamnitih kock, je to seveda povsem mogoče tudi s primitivnim orodjem, vse kar je potrebno, sta čas in sila. Tudi narava lahko kamnito kocko spremeni v kup kamenja, vse kar je potrebno, sta čas in voda. Če imaš na voljo na 10-tisoče sužnjev, ki 18 ur na dan vihtijo dlete, si lahko prepričan, da bodo zmožni izklesati in zbrusiti velikanske kamnite kamne. In egipčanske piramide tako ali tako niso postavili čez noč ali v nekaj letih, temveč so jih postavljali več desetletij.

  32. Milo Boone - 6.05.2013 ob 09:44

    Seveda se nam tukaj pojavi vprašanje: zakaj potem o teh bosanskih piramidah ni nekoliko več govora?

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !